Правила відвідування
Загальні правила
- Прийом у ветеринарного лікаря, діагностичні процедури та маніпуляції ведуться згідно з черговістю прийому пацієнтів у робочий час, зазначений у розділі "Контакти"
- Всі ветеринарні послуги, витратні матеріали та препарати платні.
- Неповнолітні особи, які звернулися до клініки з твариною, обслуговуються лише у супроводі дорослих. Якщо тварина перебуває в критичному стані, а зв'язок з повнолітнім власником неможливий, тварині буде надана перша необхідна допомога. Всі подальші лікувальні заходи проводяться тільки за присутності повнолітнього власника тварини.
- Евтаназія тварин проводиться виключно за медичними показаннями після огляду лікаря. Лікар має право відмовити у проведенні евтаназії.
- Проходити за межі реєстратури дозволяється лише у супроводі співробітників клініки.
- Фото та відео на території клініки заборонено.
- До прийому в кабінеті лікаря коти повинні перебувати у переноскахі; той-породи собак – на руках, середні та великі собаки – на короткому повідку. Собаки, які можуть виявити агресію, повинні бути в наморднику, який забезпечує безпеку оточуючих.
- Якщо тварина не соціалізована, агресивна, то власник зобов'язаний попередити про це адміністратора та лікаря до початку огляду.
- Відповідальність за поведінку тварини та за безпеку лікарів лежить на її власнику. Персонал клініки за потреби допомагає фіксувати тварину.
- У разі, якщо тварина занадто агресивна і власник її не контролює - стягується додаткова плата за фіксацію тварини. Якщо тварину неможливо зафіксувати, лікар може запропонувати огляд під седацією. У разі неможливості проведення процедури седації або у разі відмови власника від проведення седації, лікар має право відмовити у наданні послуг власнику цієї тварини.
- Власник тварини несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані майну клініки.
- Оплата за надані ветеринаром послуги та медикаменти здійснюється відразу після прийому безпосередньо в клініці, згідно з прейскурантом незалежно від результату захворювання.
- При поміщенні тварини до стаціонару на баланс клієнта вноситься передплата на обслуговування. Тварина виписується зі стаціонару та віддається на руки власнику лише за умови повної оплати.
Види прийому
Для Вашої зручності рекомендуємо Вам ЗАПИСАТИСЯ НА ПРИЙОМ за телефоном на сайті, або заповнивши форму попереднього запису або безпосередньо в клініці, оскільки:
- Насамперед приймаються пацієнти, які потребують екстреної (невідкладної) медичної допомоги.
- У другу чергу приймаються пацієнти, які записані заздалегідь на конкретну дату та час. Час запису не є точним до хвилини, хоча ми, звичайно, прагнемо прийняти кожного у призначений час. Однак бувають ситуації, коли попередній прийом займає більше часу, ніж було розраховано, або прийом потрапляє екстрений пацієнт. Просимо поставитися до цього з розумінням.
- Власники тварин, які прийшли на прийом без запису, будуть прийняті лікарем у порядку живої черги.
Прийом тварин та лікування
- Первинний прийом включає збір анамнезу на підставі слів власника, огляд тварини лікарем, фізикальне обстеження, консультацію щодо стану тварини, попередній діагноз, прогноз, призначення лікування.
- Діагностичні та лікувальні маніпуляції, препарати оплачуються окремо.
- Повторний прийом проводиться за призначенням лікаря після проведеного лікування або для коригування поточного.
- При загостренні захворювання через тривалий час (більше 1 місяця), а також при відвідуванні клініки через інше захворювання прийом вважається первинним, так само як і прийом іншої тварини, що належить цьому ж власнику.
- При виборі методів діагностики та лікування лікар керується виключно інтересами тварини. Постановка остаточного діагнозу може вимагати додаткових методів обстеження. Багато досліджень та аналізи необхідно проводити багаторазово для спостереження за зміною стану організму в динаміці. Необхідно усвідомлювати, що постановка діагнозу може тривати багато часу. До встановлення остаточного діагнозу пацієнтам призначається симптоматичне лікування.
- У тих випадках, коли патологія потребує спеціального дослідження, яке не проводиться в клініці доктора Медведєва, тварина може бути направлена в іншу клініку.
- За результатами обстеження та проведених маніпуляцій ветеринарний лікар виписує лист призначень, що видається на руки. При наступному відвідуванні лікаря лист призначень слід брати із собою: він необхідний для продовження лікування, а також для внесення корективів у лікування за необхідності.
- Відповідальність за точне дотримання рекомендацій, своєчасність введення препаратів, виконання процедур та маніпуляцій, призначених лікарем, несе власник тварини. У випадку, якщо динаміка стану тварини відрізняється від очікуваної або у Вас виникли будь-які питання - необхідно якнайшвидше зв'язатися з клінікою і повідомити про це свого лікаря.
- У разі надання некоректної інформації, невиконання власником тваринного призначення, а також недотримання режиму лікування, персонал клініки не несе відповідальності за результат лікування, а адміністрація клініки має право відмовити в подальшому наданні ветеринарної допомоги.
- Пацієнти, записані на планове хірургічне втручання, поміщаються до стаціонару клініки, де їм проводиться вся необхідна передопераційна підготовка, а за необхідності - діагностичні дослідження.
- Порядок проведення операцій формується залежно від типу операції, екстреності.
- Забираючи тварину на стаціонар, черговий лікар проводить огляд, інформує власника про хід операції, а також можливі ускладнення. Після цього лікар заповнює документ про згоду на проведення оперативного втручання, де зазначені дані власника та тварини, вид операції, орієнтовна вартість та відмова/дозвіл власника на проведення додаткових (за потреби) дій.
- Після закінчення операції лікар передзвонює власнику та інформує про результат операції, а також про те, коли вихованця можна забрати додому. За необхідності тварина може бути залишена у клініці на кілька днів.
Відмова від прийому
Клініка має право відмовити у прийомі у разі, якщо:
- у ветеринарному паспорті тварини відсутні відмітки про вакцинацію проти сказу;
- у тварини спостерігаються неврологічні порушення, неадекватна поведінка, симптоми, характерні для сказу;
- власник тварини не досяг повноліття;
- власник тварини знаходиться в клініці в неадекватному або агресивному стані (з ознаками алкогольного/наркотичного сп'яніння; на адресу персоналу в мові використовується ненормативна лексика, підвищений тон розмови, необґрунтовані звинувачення тощо);
- клієнт відмовляється від підписання інформації, зазначеної у картці тварини, документа про згоду на операцію тощо;
- тварина поводиться занадто агресивно;
- з боку власника тварини частково або повністю не виконуються приписи та призначення лікаря;
- власником навмисне, надано неправдиву інформацію про стан тварини (протікання захворювання тощо);
- у клієнта є непогашений борг за раніше проведене лікування.
Будь ласка, пам'ятайте — тільки разом з Вами, спільними зусиллями ми зможемо надати Вашому вихованцю якісну допомогу, отримати необхідний результат і зробити все можливе, щоб Ваш улюбленець був здоровим.
Пам'ятайте, що гарантією гарного самопочуття Вашого вихованця є не лише своєчасне звернення за ветеринарною допомогою, а й суворе дотримання лікувального плану та рекомендацій лікаря! Життя та здоров'я Вашого вихованця — у Ваших руках!
У разі виникнення різних пропозицій, питань, скарг тощо. Ви можете звертатися до адміністрації:
Головний лікар, директор клініки доктора Медведєва – Медведєв Костянтин Стальович
Ми завжди відкриті для діалогу.